Brug for hjælp, vejledning eller har du kommentarer eller spørgsmål?
Termik-Ligaen set fra en sygeseng ........
2011-03-28 15:48
Sidste lørdag lagde jeg mig med influenza, så jeg har haft fornøjelsen af at følge Termik-Ligaen fra sygesengen de seneste 2 weekender. Og hvilken fornøjelse.

Ikke mindre en syv juniorer har allerede indberettet opgaver. Mads Linaa og Morten Bach fra SG-70 er gamle kendinge, og det er Kristian Larsen fra Vestjysk og Thomas Grove fra Herning også.

Anders Hjelmer er ny i Termik-Ligaen, men faktisk en gammel kending, som har holdt pause fra flyvningen et par år. Dejligt at have dig tilbage, Anders.

Carsten Bjerg Hansen har jeg trillet i barnevognen både på Arnborg og i FFF. Helt sikkert en pilot vil skal forvente os rigtig meget af.

Bjarke fra SG-70 er ny for mig og ny i klubben. Spændende at se, hvad du kan drive det til.

På ugens Top 9-liste finder vi ikke mindre en 4 piloter, der er under 30 år. Det tegner rigtig godt for dansk svæveflyvning. Det er jer, der via jeres engagement, entusiasme og resultater kan skaffe flere unge mennesker til vores dejlige sport. Jeg glæder mig til at følge jer resten af sæsonen (men ikke fra syge-sengen) – og junior-DM skal nok blive fornøjeligt igen i år.

I samtlige grupper er det piloter under 30 år, der beklæder 1. pladserne. Herligt. Giv nu bare de gamle han-aber sideror.

Og så er det også dejligt at se, at Anders Husted Madsen er blandt ugens Top-9. Flyvende formænd er en mangelvare her i landet (og han er ikke sååå gammel).

Det ville bare have været rart, om webcameraet på Arnborg havde fungeret …………

Mange hilsener

Birgitte


--
Birgitte og Jørgen


Arkiv
  • Hov - så er sæsonen igang!
  • Annus Horribilis eller Annus Mirabilis?
  • Man burde følge trækfuglene
  • Tiden flyver
  • Snor nok og snart 3.000.000 km!
  • Når katten er ude...
  • ARC du Lieber Augustin...(2. udgave)
  • TERMIK-Ligaens slutstilling efter 300.000km i 2009
  • Lidt over halvvejs i sæsonen : gode oplevelser forude
  • Opsøg held og oplevelser