Brug for hjælp, vejledning eller har du kommentarer eller spørgsmål?
Kontor med udsigt..til sæsonstart
2006-03-16 21:25
Kære Ligavenner,

Så er vi ved at vågne op fra vinterens hi - det sker typisk den dag jeg til min forskrækkelse ser cumulus strække sig fra horizont til horizont og hverken batterier eller eller instrumenter er monterede! Der sker som sædvanlig efter små 5-6 ulidelig lange og mørke og våde og kolde og arbejd-arbejd prægede månder.

Men nu vil vi ikke finde os i det længere - nu vil vi ud og flyve. Rygterne vil vide at der er set gelcoat og lærred udspændt over det danske land i noget der sørme lignede termik til 800m.

Ja, jeg havde selv sat mig helt inde i bunden af mit kontor forleden og pålagde mine kollegaer at at rulle helt ned - men ligefedt hjalp det når panoramvinduerne (det er åh så moderne i kontorlandskaber) gav perfekt udsigt til skygader der drev fra nordøst mod sydvest.

Ligaledelsen er altså med andre ord ved at vågne op. Om nogle få dage burde vi have stumperne klar til endnu en sæson. Klap derfor hesten mht. til at downloade programmer, regler, deltafiler og databaser til I ser et klart og tydeligt go herfra.

Indtil da og på TERMIK-Ligaens vegne,
Arne Boye-Møller


Arkiv